Thursday, December 4, 2008

bestnye g kenduri odah..

Mula-mula cam malas je nak pegi,,tapi da jali pun semangat suh aku join,aku pun join jgk laa..Jenuh la jali kn drive sorg2 pergi balik ipoh-kl..(tapi da balik tu aku tanya dia ok ker,,letih ker,,dia kata ok jer,,yelah aku da blanja dia makan kenny rogers,,cakap banyak lagi siapla dia,,heheh)dalam perjalanan macam biasa la aku kalau ngan jali mmg asyik nak betekak jer,,hehehe..sampai terdiam nadia..hahahah..sampai kenduri dapat lak besembang2 ngan yat+imah+beh..bestnye..makan pun best..then pegi melawat pied,,sedih pun ada,,tapi da ketentuan..pied just kena banyak rest..then lpk2 kat jj yang xberapa best tu,,(aku temankan jali makan)..then betolak balik kl..sampai kl kitorg pegi planet tomyam yang best tuh,,jali+nadia pun kata best jgk,,pasni bleh bawak lagi,,uya siap mengabihkan nasi goreng ikan masin aku yang xhbs,,then hantar uya+nadia..aku ngan jali terus ke sepang tido umah akak jali..kesimpulannya jali mmg terkejut tgk kita besembang bagai nak rak kat tempat kenduri+mmg kagum ngan kehebatan uya besembang tak benti 8jam berturut2..hahaha..aku gelak besar dgr pengakuan jali..hahaha..punyala aku+uya+nad semangat besembang sampai sakit tekak di buatnya,,apa2 pun chaiyok chaiyok buat odah yang menunggu bila la periodnya nak habis,,hahaha..ops..jangan marah!!













6 comments:

eimah said...

patut le jali muke lain mcm jek hahaha nnt pesan kt die tu br cket hehehe

nusk said...

omg! aku belum bawak laki aku lagi! bila kah akan tiba saat tu?isk isk

Call me -fa- said...

g mkn kat planet tomyam?????wow!!!

dh lame tak g sane....huhuhu...

awat la mr.J tu senyap bebenor dpn kite semua?ke tgh dtg bulan...murung aje...hhihihi

nusk said...

die memang pemalu...tp kalo dah kenal layan gak borak! eh ain ekmal ingat mr.J tu umo nye 22 thn! look sooo young kerrr??huhu

me_ain said...

sorry laa,,jali mmg macam tuh..kalau da kenal baru dia rajin bukak citer...dia xkenal lagi tuh..whutt??ekmal ni biar betoi..alamat aku nampak tua la mcm ni..hehehehe..anyway dia suka tgk batch kita mmg happening..hahaha..

fatinhakimah said...

rindu la kat kamu ain ;)