Monday, November 24, 2008

Maaf Semua

First of all,maaf semua..kadang2 rasa terpinggir.Kadang2 rasa da tak penting,,tapi mungkin perasaan aku je macam ni..its complicated to explain..but its ok..yelah,dah banyak kali menyusahkan orang..kejap ini,,kejap itu,,kejap xjadi..org pun da menyampah agaknye,,lagipun aku ni da xde transport mcm dulu2 bleh on je setiap masa..sekarang time aku,,terima jelah..anyway maaf pada semua k.aku menghargai semua jasa dan pertolongan semua.semoga Allah dapat membalasnya..

p/s : to imah : jgn tension2 k..comment aku tu abaikan je.sorry k.
to gyah : thanks a lot for everything..just ignore me.

2 comments:

Call me -fa- said...

wei...ape kes neh??
merajuk ke?

relax arr ain...

nusk said...

ye lah jgn majuk2... just remember that true friends always bring out the best in each other...wat say you?

jumpa kenduri odah!